Spar влегува на Косово, за пет години планира да отвори 35...

Еден од најголемите трговски ланци SPAR International најави дека ќе влезе на малопродажниот пазар во Косово, кој ќе биде 27 европски пазар за овој трговски ланец. Влезот на SPAR во соседно Косово е шанса и за макеоднските производители да обезбедат поголем пласман за своите производи.

Spar Косово e нов ентитет кој е основан од конзорциум е нов ентитет основан од конзорциум на искусни партнери во секторот FMCG (Fast Moving Consumer Goods), кој ќе работат во партнерство со SPAR International за да испорача нов глобален стандард за малопродажно искуство на FMCG за косовските потрошувачи, ветувајќи премиум производи и вредност за парите.

Холандскиот ланец на маркет Spar најави дека во следните пет години ќе отвори 35 маркети во Косово, лоцирани во Приштина и другите  градови низ Косово.
Spar има 13.115 маркети на четири континети и вработува 350 илајди луѓе ширум светот.

“Клиентите можат да се надеваат на производи од сопствената марка SPAR, меѓународни брендови, локални специјалитети, како и свежо локално произведени производи на Косово, создавајќи дополнителни можности за локалните добавувачи да го прошират својот удел на пазарот. Локалниот малопродажен пазар ќе има корист од можностите за вработување и глобален стандард за обука и развој. Само во првите две продавници, беа создадени 125 нови работни места, со дополнителни можности што постојат во централната канцеларија и дистрибутивната мрежа на SPAR Косово”, велат од Spar International.

Првичните планови да се отворат уште три нови продавници до крајот на 2019 година и уште 7 продавници во 2020 година, а до 2024 година SPAR Косово ќе отвори 35 маркети со околу 50.000 квадратни метри малопродажна површина.

“Ние сме среќни да соработуваме со локалниот тим во Косово. Ова е возбудливо време за SPAR на овој пазар, бидејќи официјално го лансираме брендот со 6 продавници оваа година и планираме да отвориме уште 7 следната година. Од доделувањето на лиценцата, нашите тимови тесно соработуваа за да обезбедат трансфер на нашите тестирани малопродажни формати на SPAR и најдобри меѓународни практики. Малопродавачкиот пазар на FMCG е еден од најбрзорастечките сектори во Косово, земја со помалку од 2 милиони луѓе и 27-от пазар на SPAR во Европа. Пазарот расте поттикнат од побарувачката на потрошувачите за западните трговски стандарди и производи. Локалниот, но и глобален пристап на SPAR ќе ги испорача најдобрите меѓународни практики, истовремено користејќи ја локалната малопродажба”, изјави Тобиас Вашмут, извршен директор на SPAR

На малопродажниот пазар во Косово доминираат мали продавници, а има голема побарувачка и за современи супермаркети и хипермаркети.
SPAR International е и ќе продолжи да го поддржува СПАР Косово со дизајн на продавници и распоред, обука и развој на вработените, стандарди за малопродажба и олеснување на изворите на сопствен бренд на СПАР од меѓународни и регионални партнери.